3 ital a fogyáshoz

A fogyni vágyók közül sokan isznak citromos vizet reggelente. Rossz hírünk van számukra: a víz önmagában nem segít a fogyásban. Vannak azonban olyan italok, amelyek egészséges életmóddal kombinálva hozzájárulhatnak a kilók leadásához.

Kávé

Más néven az anyatermészet energiaitala. Kutatások szerint napi 2-3 csésze kávé (kifejezetten csak edzés előtt!) hatására sokkal hosszabb és kemény edzéseket tudunk folytatni ahhoz a teljesítményhez képest, ez pedig természetesen azt jelenti, hogy több kalóriát is égetünk.

A Journal of Sports Medicine & Physical Fitness szaklap egy tanulmánya szerint 20 százalékkal többet tudunk lenyomni egy lábnyomó-vádli gépen, ha van bennünk már 2-3 kávé. Fontos azonban, hogy a kávét feketén igyuk, tejszínt, tejet, cukrot ilyenkor tilos fogyasztani! Aki nem bírja üresen meginni, steviával édesítse, az legalább kalóriamentes.

Éhezés nélkül: 6 hét, 2 ruhaméret A Shred-diéta azt ígéri, hat hét alatt két konfekcióméretnyit lehet fogyni - éhezés nélkül, sőt úgy, hogy a diétázó jóformán egész nap folyamatosan eszik. Kattintson!

Víz jéggel

Cseréljük le a citromot jégre. A hideg italok több energia elégetésére készteti a szervezetet, így tudja ugyanis megtartani az ideális, 37 celsius fokos testhőmérsékletet. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy három pohár jeges víz révén 100 kalóriával többet égetünk el. Ha ezt mindennap megtesszük, egy év alatt 5 kilót tudunk fogyni - csak ettől!

A zöld tea kalóriamentes és égeti a zsírt

A zöld tea kalóriamentes és égeti a zsírt

Zöld tea

Nemcsak kalóriamentes a zöld tea , hanem hatására gyorsabban égetünk zsírt (és fogyunk). Egy kutatás szerint azok, akik két hónapon át napi négy bögre zöld teát ittak, 3 kilóval többet fogytak azokhoz képest, akik csak vizet ittak; minderről többet a Journal of the American College of Nutrition szaklapból tudhatunk meg.

Az European Journal of Nutrition pedig 2013-ban írt még arról, hogy akik rendszeresen fogyasztanak zöld teát, kevesebbet nyomnak és kisebb a csípőméretük is. (A kutatók szerint mindez a tea katekin- és koffeintartalma miatt van). Ha teát iszunk, igyuk frissen, forrón és ne adjunk hozzá semmit. Ajánlatos viszont kerülni a zöldtea-étrendkiegészítők nagy részét: az ellenőrizetlen termékek könnyen májproblémákat okozhatnak.

Forrás: Prevention.com

ITT MEGOSZTHATOD:

Heti top cikkek

Ezt az italt senkinek sem ajánlja a szívsebész – Már kis mennyiségben is növeli a vérnyomást
citromos víz
Kiderült az igazság a citromos vízről – Így hat valójában a szervezetre
D-vitamin
Meglepő, melyik vitamin az emésztés rejtett támasza – Hiánya hamar panaszokat okoz
Azonnali hatállyal kivonták a forgalomból ezt a gyógyszert – a betegektől is visszakérik
pajzsmirigy-alulműködés
Korai tünetek, hogy kevés hormont termel a pajzsmirigy – Erre figyelj nőként
Orvosmeteorológia
Fronthatás: Hidegfront
Maximum: +30 °C
Minimum: +15 °C

Sok napsütésre számíthatunk a nagyrészt felhőtlen vagy kissé fátyolfelhős égbolt mellett, így csapadék sem lesz. Az északi, északkeleti szelet nagy területen kísérhetik élénk lökések, de az északkeleti megyékben egy-egy erős lökés is lehet. A legmagasabb nappali hőmérséklet 27 és 32 fok között alakul, míg késő estére 18 és 25 fok közé hűl le a levegő. Gyenge hidegfrontra készülhetnek szerdán az arra érzékenyek.

Partnerünk a

Töltsd ki kvízünket!

kvíz
A horzsolásra hintőport kell szórni. Igaz vagy hamis? – Teszteld a sebkezelési tudásod! Bár egy kisebb sebet látszólag egyszerű ellátni, de könnyű hibázni is. Töltsd ki sebkezelési kvízünket, és derítsd ki, mennyire vagy tisztában az alapvető elsősegélynyújtási szabályokkal!
kvíz
„Lehet hogy demiszexuális vagyok?” – Ezzel a 8 kérdéssel kiderítheted A vonzalom nem mindenkinél működik ugyanúgy. Egyeseknél csak azután jelenik meg, hogy valódi érzelmi kötelék alakult ki bennük – ők a demiszexuálisak. Vajon te is közéjük tartozol? Most kiderítheted.