Pajzsmirigybetegséget okozhat a víz?

A mesterségesen fluorozott ivóvíz, amely szintetikus fluoridos vegyszereket tartalmaz, legalább 30 százalékkal megnöveli a pajzsmirigy-alulműködés kockázatát.

A University of Kent kutatói a Journal of Epidemiológiai & Community Health folyóiratban megjelent cikk szerint úgy találták, hogy azok, akik fluorozott vizet fogyasztanak, az átlagnál sokkal valószínűbben fogják majd szembetalálni magukat pajzsmirigy elégtelenséggel , ami pedig gyakran eredményez depressziót és elhízást - írja a Natural News.

A T4 és T3, azaz a tiroxinról (tetrajód-tironin) és a trijód-tironinról. Kattintson! Az értékelés alapját a pajzsmirigy betegségben szenvedők számának vizsgálata adta, amelyhez egész Angliából bekértek információkat a háziorvosoktól. A Stephen Peckham vezette kutatók megfigyelték, hogy azokon a területeken, ahol a vezetékes ivóvízbe fluoridos vegyszereket kevertek, a betegség előfordulása rendre magasabb volt más területekhez képest.

Ez a tapasztalat megerősítette azokat a kutatási eredményeket, amelyek kimutatták, hogy a fluorid megakadályozza, hogy a szervezet számára szükséges jód eljusson a rendeltetési helyére, például a pajzsmirigybe , amely így gyakorlatilag "éhezik".

A fluoridozás 30 százalékkal megnöveli a pajzsmirigy alulműködés kockázatát

Peckham úgy véli, hogy ez rendkívül aggasztó helyzet, és a döntéshozóknak felül kellene vizsgálni az ivóvíz fluorozásának gyakorlatát, hiszen a pajzsmirigy betegségek hosszútávon súlyos egészségi problémát okozhatnak, általuk felborulhat a szervezet hormonháztartása .

Mások úgy vélik, hogy kizárólag olyan fluoridvegyületeket, mint például kálcium-fluoridot szabadnak használni, amelyek a természetben is előfordulnak. A szintetikus fluorvegyületek ugyanis nincsenek jó hatással a szervezetre.

Forrás: Natural News

ITT MEGOSZTHATOD:

Ajánlott videó

Heti top cikkek

napfogyatkozás
Napfogyatkozás 2026 – Vakságot is okozhat, ha holnap nem így nézel fel az égre
Ezt az italt senkinek sem ajánlja a szívsebész – Már kis mennyiségben is növeli a vérnyomást
citromos víz
Kiderült az igazság a citromos vízről – Így hat valójában a szervezetre
D-vitamin
Meglepő, melyik vitamin az emésztés rejtett támasza – Hiánya hamar panaszokat okoz
Hússzor károsabb a dohányzásnál, a magyarok többsége mégis csinálja
Orvosmeteorológia
Fronthatás: Nincs front
Maximum: +31 °C
Minimum: +12 °C

Túlnyomóan felhőtlen, napos időre számíthatunk, csak keleten képződhet kevés gomolyfelhő. Csapadék kizárt. A keleties irányú szél csak az Észak-Alföld térségében élénkülhet meg.A legmagasabb nappali hőmérséklet jellemzően 30 és 33 fok között alakul. Késő este általában 15, 23 fok várható. Csütörtökre nem várható fronthatás, fellélegezhetnek a frontérzékenyek.

Partnerünk a

Töltsd ki kvízünket!

kvíz
A horzsolásra hintőport kell szórni. Igaz vagy hamis? – Teszteld a sebkezelési tudásod! Bár egy kisebb sebet látszólag egyszerű ellátni, de könnyű hibázni is. Töltsd ki sebkezelési kvízünket, és derítsd ki, mennyire vagy tisztában az alapvető elsősegélynyújtási szabályokkal!
kvíz
„Lehet hogy demiszexuális vagyok?” – Ezzel a 8 kérdéssel kiderítheted A vonzalom nem mindenkinél működik ugyanúgy. Egyeseknél csak azután jelenik meg, hogy valódi érzelmi kötelék alakult ki bennük – ők a demiszexuálisak. Vajon te is közéjük tartozol? Most kiderítheted.