Bánatos vagyok, nem eszem

Lehet lelki oka annak, ha az embernek nincs étvágya, vagy először a testi okokra kell gyanakodni? Olvasónk kérdezett, a szakértő válaszolt.

"Egy ideje nincs étvágyam. Pár hete antidepresszánst és hangulatjavító tablettát is kaptam, elvileg hatnia kellene. Mit tegyek?" - írja egyik olvasónk.
Szakértőnk, dr. Radics Judit pszichiáter válaszában hangsúlyozza, hogy az étvágytalanságnak elsősorban testi okai szoktak lenni, pszichés ok csak másodsorban jön szóba. A részletes kérdést és választ ide kattintva olvashatja!

Kérdezze Ön is szakértőinket!

Az Orvos Válaszol rendszerében egyszerűen felteheti kérdését: kérdésének adjon egy címet, majd 500 karakterben fogalmazza meg problémáját, amire választ vár. Ezután rendeljen szakterületet hozzá, és ha szeretné, csatolja mellé beszkennelt leletét, vagy egy fotót, táblázatot, ami segít árnyalni a kérdést, szemléltetni a panaszt, amivel kapcsolatban kérdése merült fel. Ha a feltett kérdésre a szakértő reagált, arról minden esetben e-mailben értesítjük a felhasználót!

Orvos Válaszol szolgáltatásunk teljesen ingyenes, semmilyen limit nincs a kérdésfeltevéssel kapcsolatban.
Mindent jól tud a köhögésről?

VideóRendelő: Igaz, hogy este 6 után már nem szabad enni?

További cikkek
Hozzászólások

Humánmeteorológia

Humanmeterológia szolgaltatója

Fronthatás:
Kettős front

Maximum:
+4, +12 °C
Minimum:
-1, +4 °C

Hazánkban kedden délelőtt erősen felhős, borult lesz az ég.

Egészséget befolyásoló hatások:
gyenge

Részletes adatok és előrejelzés

Tekintse meg az időjárási frontokat!Térképezze fel a pollen adatokat!

Kövesse a Házipatikát:

GyógyszerekGyógyszerkereső
GyógyszerHatóanyag