Hírlevelek
Regisztráció
Drog hatására lenyelte a telefonját

Drog hatására lenyelte a telefonját

A PCP nevű drog "mellékhatása"

2014.01.30.

Felhívjuk figyelmét, hogy ez a cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, ezért elképzelhető, hogy nem minden adata pontos. Kérjük, az Ön számára kiemelten fontos információkat szükség szerint ellenőrizze!

 HáziPatika.com

Egy amerikai férfi, miután használt a PCP nevű drogból, késztetést érzett arra, hogy lenyelje a telefonját. Szerencséje volt, nem fulladt meg.

Egy 35 éves amerikai férfi kipróbálta a PCP (vagy Penciklidin) nevű, Magyarországon még kevéssé ismert, por formájú drogot. A szert az ötvenes évek óta alkalmazzák a gyógyszerészetben, drogként felszippantva, elszívva vagy beinjekciózva is használják a drogfogyasztók.

A PCP azért különösen veszélyes, mert agresszívvá tesz, és a használója elveszíti az önkontrollt, olyan dolgokat tesz, ami a racionalitással teljesen szembemegy.

 A beszorult mobiltelefon röntgenképe (Forrás: io9) 
 



A beszorult mobiltelefon röntgenképe (Forrás: io9)

 
Ez történt az amerikai fiatalemberrel is, aki a szer hatása alatt letömködte a saját torkán a telefonját: csupán pár centi lógott ki - írja az io9. Csodával határos módon a saját lábán besétált a legközelebbi kórházba, ahol műtét útján eltávolították a készüléket.
Betegséglexikon mobil alkalmazás

Kapcsolódó hasznos cikkeink és szolgáltatásaink

A témában feltett olvasói kérdések

Betegséglexikon

Az orvos válaszol