Kérdések és válaszok
Mellrák:

Nemrég rosszindulatú daganatot operáltak ki a mellemből, majd utána 6 ciklus AT-kezelést kaptam. Jelenleg sugárterápiára járok. A problémám a következő: kb. az ötödik kemoterápia óta folyamatosan és állandóan izomlázszerű fájdalmat érzek mindkét lábamban, bokámtól a combtőig. Arra gondoltam, hogy ez valószínűleg a kemoterápia utóhatása, de mivel egyáltalán nem javul, visszamentem az onkológusomhoz, aki nagyon lelkiismeretesen Color-Doppler-vizsgálatra küldött, ahol kizárták a trombózis lehetőségét. Azon kívül vérképvizsgálatot is végeztek, és az eredményeim nem tértek el nagyon a normálistól. Az onkológus szerint polyneuropathiám van, ami idővel el fog múlni. Valóban ez lehet a gond? Mit tehetek még ez ügyben?

A HáziPatika.com szakértőjének válasza mellrák témában:

Én is neuropathiara gondolok elsősorban, ez szép lassan el fog múlni, de lehet rajta segíteni B1-vitamin. Ha ezek nem segítenek, akkor érdemes neurológushoz fordulni, mert ha valóban erről van szó, akkor erre vannak speciális gyógyszerek, de ez már az ő kompetenciájuk.

polyneuropathiakemoterápia

Cikkek