Agyvérzést okozott az Avatar?

Egy magas vérnyomásban szenvedő 42 éves tajvani férfi stroke következtében életét vesztette, amit valószínűleg a 3D-s kasszasiker, az Avatar mozifilm által kiváltott óriási izgalom okozott.

Szélütés

Szélütés

A sajtóban Kuo néven említett férfi a vetítés alatt lett rosszul az északi Hsinchu városában, ezért kórházba szállították. A magas vérnyomásban szenvedő beteg eszméletlen állapotban ért a Nan Men általános kórházba, és egy vizsgálat kimutatta, hogy agyi vérzés lépett fel - számolt be Peng Chin-chih, a sürgősségi osztály orvosa.

"Valószínűleg a mozifilm nézése által kiváltott izgalom okozta a tüneteit" - nyilatkozta az AFP hírügynökségnek.

Kuo 11 nappal az agyi vérzést követően halt meg. A China Times napilap úgy kommentálta az esetet, hogy ez volt az első haláleset, amely James Cameron sci-fi eposza, az Avatar nézésével áll összefüggésben.
Copyright AFP [2010] / Translation Medipress

Animáció: HáziPatika.com

Értékelje a cikket!

Hogy érzi magát? Országos eredmény megtekintése >>
Hogy érzi magát?
Kirobbanó formában van? Válassza ki a lelki- és testi állapotához illő emojit és nézze meg térképünkön, hogy mások hogy érzik magukat!
Milyen most a lelkiállapota?
Letargikus vagyok
Kissé magam alatt vagyok
Kiegyensúlyozott vagyok
Jókedvű vagyok
Majd kiugrom a bőrömből
Hogy érzi magát?
Kirobbanó formában van? Válassza ki a lelki- és testi állapotához illő emojit és nézze meg térképünkön, hogy mások hogy érzik magukat!
Hogy érzi most magát fizikailag?
Teljesen hulla vagyok
Voltam már jobban is
Átlagos formában vagyok
Jól vagyok
Kirobbanó formában vagyok
Hogy érzi magát?
Lelkiállapot
Fizikai állapot
Legjobban:
Legrosszabbul:
További cikkek
Szóljon hozzá Ön is és olvassa el mások hozzászólásait

Humánmeteorológia

Humanmeterológia szolgaltatója

Fronthatás:
Nincs front

Maximum:
-1, +4 °C
Minimum:
-8, -3 °C

Hazánkban hétfon délelőtt változóan, helyenként erősebben felhős lesz az ég, csapadék nem várható.

Egészséget befolyásoló hatások:
gyenge

Részletes adatok és előrejelzés

Tekintse meg az időjárási frontokat!Térképezze fel a pollen adatokat!

Kövesse a Házipatikát:

GyógyszerekGyógyszerkereső
GyógyszerHatóanyag